Wniosek o przeniesienie numeru

WNIOSEK O PRZENIESIENIE NUMERU



Dane abonenta:



Wniosek o przeniesienie numeru:

Nazwa nowego dostawcy:
MULTIMEDIA Capital One sp. z o.o.



Oświadczenia abonenta:



*(1) W przypadku braku numeru PESEL należy wybrać "Dokument tożsamości".
*(2) Dotyczy abonentów będących konsumentami, nieposiadających numeru PESEL. Należy podać nazwę, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego lub Konfederacji Szwajcarskiej - numer paszportu lub karty pobytu.
*(3) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej.
*(4) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej przez abonentów niebędących konsumentami.
*(5) Dotyczy abonentów usług w sieciach stacjonarnych.



Twój PESEL musi być niezastrzeżony na 24h przed podpisaniem umowy!